De meeste voorradige artikelen worden geleverd in 1 á 2 werkdagen. Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 worden gedaan, verzenden wij nog dezelfde dag. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Bestellingen worden als ze vóór 15:00 besteld zijn, nog dezelfde werkdag verstuurd met DHL verstuurd. Jouw bestelling wordt veelal de volgende dag bij jouw thuis bezorgd.
Alle bestellingen worden met Track en Trace code verstuurd. Je ontvangt van ons automatisch een verzend e-mail van DHL met de bijbehorende Track & Trace code.
Wij verzenden onze pakketten met DHL. Hiermee kunnen we de ontvangst van jouw product zo goed mogelijk waarborgen. Bestellingen worden indien mogelijk verzonden als Brievenbuspakje (anders als pakket). Het voordeel is dat u niet hoeft thuis te zijn. Het pakje past gewoon door de brievenbus. Ook kunt u uw pakje gemakkelijk online volgen via de Track & Trace code.
Het is bij ons niet bekend op welke tijdstip de bezorger jouw bestelling komt afleveren. Zodra wij het pakket aanbieden bij DHL ontvang je automatisch op het door jou opgegeven e-mailadres een e-mail met een trackingcode en link. Met deze code en link kun je jouw pakket volgen op de Track & Trace-pagina van DHL.
Niet thuis?
U kunt heel eenvoudig een ander bezorg moment kiezen via de DHL track & trace site: Bij de buren, DHL Servicepunt, Of een ander moment kiezen.
Mocht het onverhoopt voorkomen dat het artikel dat je hebt besteld net in de winkel is verkocht, maar nog niet met de voorraad is gesynchroniseerd, dan kan het zo zijn dat hetgeen dat jij besteld hebt niet meer leverbaar is. Wij zullen in dit geval zo snel mogelijk contact met jou opnemen zodat wij kunnen bespreken of wij het artikel nog voor jou kunnen bestellen. In het geval dat wij het artikel dat jij besteld hebt niet meer kunnen bestellen en jij geen ander artikel gezien hebt dat je zou willen bestellen, zullen wij het bedrag zo snel mogelijk naar jou terug storten op jouw rekening.
Alle artikelen worden in luxe verpakking verzonden. Als ware het een cadeautje is!
Alle getoonde verkoopprijzen zijn inclusief BTW. Eventuele verzendkosten worden in de winkelmand getoond, hier ziet u precies wat de verzendkosten voor uw bestelling zijn, voordat uw bestelling definitief is geplaatst.
Alle bestellingen met een afleveradres in Nederland worden gratis verzonden. Bestellingen met afleveradres België, Duitsland en Oostenrijk met een totaalbedrag van €100 of hoger worden gratis verzonden.
Voor bestellingen met een totaalbedrag onder €100 worden verzendkosten in rekening gebracht. De verzendkosten worden berekend na de verrekening van eventuele korting als gevolg van acties, productkortingen of kortingsbonnen.
Verzendkosten voor zendingen binnen Nederland:
Verzendkosten voor zendingen binnen België:
Verzendkosten voor zendingen binnen Duitsland:
Verzendkosten voor zendingen binnen Oostenrijk:
De levertijd buiten Nederland in Europa kan variëren tussen 3 tot 7 werkdagen.
Wanneer u meerdere artikelen bij ons heeft besteld proberen wij deze artikelen in één zending bij u af te leveren. De levertijd van uw bestelling wordt in dit geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Wilt u graag dat wij de artikelen verzenden in deelleveringen, neemt u dan contact met ons op.
Wanneer uw bestelling is verzonden door LOVABLE THINGS, maar u heeft deze nog niet ontvangen kunt u het beste 2 tot 3 werkdagen wachten. 98% van de pakketten worden door CYCLOON/DHL de eerstvolgende werkdag na verzending afgeleverd. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat DHL uw pakket niet binnen 24 uur aflevert. Mocht u het pakket na 3 werkdagen nog niet hebben ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u vriendelijk uw ordernummer bij de hand te houden.
Met onze Click & Collect service hoef je nooit meer thuis te wachten op je pakketje!
Haal je bestelling eenvoudig en veilig af in onze winkel. Klik bij Check Out de optie aan "Afhalen in de winkel". Je ontvangt een mail zodra jouw order voor je klaar ligt in de winkel.
Afhalen is mogelijk van maandag t/m vrijdag tussen 13.00-16.00. Graag van tevoren even bellen 0621824192 om het tijdstip van afhalen af te spreken.
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren (met uitzondering van de oorbellen en Sale items).
U kunt het artikel alleen terug sturen als het artikel compleet is en in de originele staat (met kaartjes) en fabrieksverpakking. Sommige artikelen kunt u niet retourneren, omdat de producten overeenkomstig uw specificaties zijn aangepast of om hygiënische redenen zoals bij oorbellen. ***LET OP: SALE ITEMS KUNNEN NIET WORDEN GERETOURNEERD***
U mag het/de artikel(en) uitpakken en uitproberen, maar enkel ter beoordeling. Het artikel mag niet worden gebruikt of onnodig beschadigd raken. Ga er zorgvuldig mee om.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Zie de retourprocedure en voorwaarden hieronder.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
LET OP: EERST RETOURZENDING AANMELDEN
Graag EERST de retourzending aanmelden door met ons contact op te nemen per mail [email protected] of telefonisch 0621824192. Alvast bedankt!
Wij zijn niet verantwoordelijk voor retourzendingen die niet bij ons aankomen doordat de retourzending niet eerst is aangemeld en/of waarbij niet het juiste retour adres is gebruikt. Het aankoopbedrag wordt dan niet gecrediteerd.
Vergeet niet om je afzender adres te vermelden op de retourzending.
Meld je retour aan door een mail te sturen naar [email protected] waarin je naam en adres, het ordernummer, factuurnummer, de artikelnummers van de producten en eventuele reden van retour doorgeeft. Vervolgens mag je je retour (op eigen kosten) per post opsturen naar het volgende adres:
Ons retour adres is:
LOVABLE THINGS
Meander 151
6825 MB Arnhem
Vergeet hierbij niet je factuur of pakbon (of een kopie daarvan) met het pakketje van je retourzending mee te sturen. Op deze manier kunnen we je retour het snelst verwerken.
Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken van jouw retourzending voor een goede bescherming tijdens het transport. Wanneer je je retourzending bij een postkantoor afgeeft, ontvang je een verzendbewijs. Bewaar dit verzendbewijs goed. Het retourpakket kun je afgeven bij een PostNL Servicepoint. Let op: Noteer altijd je afzenderadres op je retourzending.
Je mag een retour natuurlijk ook afgeven in onze winkel in Arnhem. Scheelt jou weer verzendkosten én het is natuurlijk gezelliger. De retourprocedure is in dit geval hetzelfde, wat inhoud dat we je wel willen vragen om je retour aan te melden per mail en je factuur (of een kopie daarvan) mee te nemen naar de winkel.
Op de dag dat wij je retour hebben ontvangen krijg je per e-mail een bevestiging van de ontvangst van het retourpakket. Mocht deze in het weekend bij ons worden bezorgd, dan krijg je van ons een bevestiging op de eerst volgende werkdag.
Na ontvangst van het product zullen wij beoordelen of het artikel nog in goede staat en compleet is en als zodanig opnieuw als 'nieuw' verkocht kan worden. Is het artikel gedragen en hierdoor, of om andere redenen, beschadigd, of incompleet, dan zullen wij hiervoor kosten in rekening brengen.
Deze kosten zijn gelijk aan de verkoopprijs van het artikel die je hebt betaald, of, in het geval van een incompleet artikel, aan de hoogte van de kosten die wij moeten maken voor het weer compleet maken van het artikel.
Vanaf het moment dat je hebt aangegeven de aankoop te willen herroepen, zullen wij zo snel mogelijk en altijd binnen een periode van maximaal 14 dagen, het aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten en/of andere kosten, aan je terugbetalen. Wij wachten met terugbetalen, totdat we het product in goede orde hebben ontvangen, of je hebt aangetoond dat je het product hebt teruggestuurd.
Verkeren de producten niet in 'nieuw' staat, met als gevolg dat we deze niet direct opnieuw ter verkoop aan kunnen bieden in onze webshop, dan nemen we contact met je op over de afhandeling. In dat geval is het mogelijk dat er kosten in rekening worden gebracht, zoals hierboven reeds genoemd.
Wil je een artikel ruilen? Hiervoor gelden dezelfde voorwaarden als retourneren of herroepen. Wil je een andere maat of kleur dan kun je de artikelen retourneren en vervolgens gelijk een nieuwe bestelling plaatsten op onze website, zo zie je gelijk of het artikel nog op voorraad is. Als je een nieuwe bestelling plaatst houdt er dan rekening mee dat, deze vooraf betaalt dient te worden. Kortom, je retourneert je oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft je nieuwe bestelling door, zoals je gewend bent.
U kunt dezelfde procedure aanhouden als een normale retour, maar tijdens het aanmelden aangeven dat het om een verkeerd geleverd artikel gaat. Mocht een artikel geruild worden door een fout van LOVABLE THINGS of door een defect, dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.
Heeft u een defect of beschadigd artikel ontvangen? Neem dan z.s.m. contact met ons op. Is het defect ontstaan nadat u het artikel heeft gedragen? Dan zijn wij verplicht het artikel eerst terug te sturen naar de leverancier ter reparatie of omruiling. De leverancier beoordeelt het mankement en geeft een passende oplossing.